ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش‌ها به سیلی نماینده مجلس؛ پروانه وکالت عنابستانی قبلا باطل شده است

یک روز پس از افشای سیلی زدن عنابستانی به یک سرباز، فرمانده راهور تهران گفت همه مستندات برخورد فیزیکی این نماینده به قوه قضاییه تحویل شده است. روزنامه جوان هم فاش کرد: پرونده وکالت او باطل شده است.

یک روز پس از انتشار ویدئویی کوتاه از سیلی زدن علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار و جوین در مجلس به یک سرباز راهنمایی و رانندگی، فرمانده پلیس راهور گفت مستندات کافی در این باره وجود دارد. فرمانده نیروی انتظامی هم از پیگیری موضوع خبر داد. روزنامه جوان هم فاش کرده پروانه وکالت او باطل شده است.

علی‌اصغر عنابستانی با لباس سفید و بدون ماسک در صحن مجلس. خرداد ۱۳۹۹

عنابستانی شنبه چهارم بهمن همه ماجرا را تکذیب کرده و گفته بود که سرباز راهنمایی و رانندگی به او توهین کرده است.

در سوی دیگر ماجرا اما محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران یکشنبه ۵ بهمن به خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران گفت:

«مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد.»

به گفته او تمامی مستندات به قوه قضاییه تحویل شده است.

حمیدی عملکرد سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورد را «کاملاً درست و برگرفته از قانون» دانست.

این سرباز که حسین اکبری نام دارد از ورود خودرو نماینده مجلس به خط ویژه اتوبوس‌ جلوگیری کرده بود.

حسین اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) هم در گفت‌وگو با خبرنگاران از پیگیری موضوع خبر داد و گفت: اگر این اتفاق که می گویند رخ داده باشد حتما از مامور راهور خود حمایت خواهیم کرد. همه باید قانون را رعایت کنند و هیچکس در مقابل قانون استثنا نیست و همه در مقابل قانون مساوی هستند.

در مجلس، محمد دشتی اردکانی، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان روز شنبه گفت که این هیئت موضوع را بررسی می‌کند. مصطفی میرسلیم، نماینده تهران اما در دفاع از همکار خود ویدئو منتشر شده را «مشکوک» خواند و از هیئت نظارت خواست موضوع را «با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.»

در یک واکنش دیگر روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران به بهانه سیلی عنابستانی فاش کرده است او در حالی خود را وکیل معرفی می‌کند که پروانه وکالتش قبلا باطل شده است. دلیل ابطال پروانه وکالت او اما عنوان نشده. عنابستانی در سایت شخصی‌اش، خود را وکیل دادگستری و عضو کانون وکلا دادگستری استان خراسان رضوی معرفی کرده است.

نماینده فعلی سبزوار در مجلس پیشتر در دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد معاون امور اجتماعی دستیار اجرایی رئیس دولت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اجتماعی استانداری خراسان رضوی را عهده‌دار بود و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس از لیست ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان به مجلس رسید.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.