ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درگیری یک نماینده مجلس با پلیس راهور- نماینده تکذیب کرد

در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده سرباز وظیفه مسئول کنترل ترافیک می‌گوید خودروی نماینده مجلس در خط ویژه اتوبوس را نگه داشته تا به او تذکر بدهد اما نماینده مجلس به صورت او سیلی زده است.

فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد مردم در خط ویژه اتوبوس به یک خودرو لگد می‌زنند و به صاحب آن فحش می‌دهند.

به گفته آنها این خودرو متعلق به یک نماینده مجلس به نام علی اصغر عنابستانی است که با ورود غیرقانونی به خط ویژه اتوبوس در تهران باعث ترافیک و راهبندان شده است.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

در فیلم منتشر شده سرباز وظیفه مسئول کنترل ترافیک می‌گوید خودروی نماینده مجلس در خط ویژه اتوبوس را نگه داشته تا به او تذکر بدهد اما نماینده مجلس به صورت او سیلی زده است.

علی اصغر عنابستانی، نماینده مجلس ایران سیلی زدن به مامور پلیس را تکذیب کرده است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران در واکنش به این رویداد پیامی در توئیتر منتشر کرده است.

او نوشته: «در برابر قانون همه مساوی هستند. مجلس به کسانی که به وظیفۀ قانونی خود عمل می‌کنند افتخار می‌کند و اولین مدافع حقوق آنهاست. در حادثۀ اخیر، به محض شنیدن اولین گزارش‌ها، دستور بررسی دقیق ماوقع صادر شد؛ درصورت احراز تخلف، هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه بررسی وبرخورد قانونی خواهد کرد.»

سخنگوی نیروی انتظامی هم در واکنش به این اتفاق گفته است: «سردار اشتری بلافاصله دستور ویژه‌ای برای حمایت از حقوق سرباز وظیفه راهور و پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی و بازرسی نیروی انتظامی صادر کرد.»

او افزوده: «اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود. در صورت احراز تقصیر نماینده مجلس، نیروی انتظامی از حق کارکنان خود به جدیت دفاع خواهد کرد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • صدیق

    وقتی در یک کشوری معترض به گرانی را در خیابان با گلوله جنگی می‌کشند، آنهم نه یک نفر و دو نفر، بلکه 1500 نفر را با کلاشینکف، و تیربار سنگین اتوماتیک سپاه پاسداران به خاک و خون می‌کشند و کسی پاسخگوی این جنایات نیست. وقتی هواپیمای مسافربری را سپاه نظام جمهوری اسلامی، با موشک ساقط می‌کند و صدها نفر انسان بیگناه را از زن و کودک به خاک و خون می‌کشند و رهبر نظام می‌گوید این تعداد کشته برابر تلفات یک روز کرونا است؛ ویروس کرونایی که رهبر نظام عمداً هواپیما هواپیما وارد کشور کرد تا قدرت و نظامش را حفظ کند، و کسی پاسخگوی این جنایات نشد، آیا انتظار دیگری باید از نماینده این نظام داشت؟ جالب است که رهبر نظام مردم معترض ایران را ویروس نامید، اما رهبریش را با ویروس کرونا کمی طولانی‌تر کرد! این نظام دستش تا آرنج در خون مردم ایران است، آن نماینده لقمه به حرام تا لوزالمعده خود را به این نظام فروخته است. او خود را صاحب این کشور می‌داند. هر چه دارد و ندارد از این نظام است. این نماینده تعهدی به کسی ندارد بجز بیت رهبری! اگر توسط مردم انتخاب می‌شد، امروز همان مردم زبانش را حلقومش بیرون می‌کشیدند. پس حق دارد تا کشیده بر صورت مردم بزند، چون این کشیده برای دفاع از رهبری است. و رهبر او را زیر دامن حمایتی خود خواهد گرفت. هر چه تف و لعنت دارید به خامنه‌ای و خمینی ملعون بفرستید که ام‌الفساد روی زمین این دو ملعون دجال هستند.

  • عنابپستانی

    خوشبختانه بنده دیروز به مجلس پارتی دعوت شده بودم که متاسفانه این سرباز جلوی مارو گرفت و مابقیه ماجرا هم در فیلم هست... البته من تکذیب می کنم، اون کشیده که شما میبینی چیزیه که شما میبینی و واقعیت نداره و بنده به شدت تکذیب میکنم. بنده سندرم دست بیقرار هم دارم اگه تکذیب جواب نداد اونو رو میکنم

  • حقیقت

    این اصلاح طلب ها واقعا فکر می کنند این رژیم یا کلا هر حکومتی قیم مردم هست. حاج خانم فرمودند که شرمنده ام پسرایران. کار به کجا رسیده که نماینده ای تخطی می کنه یعد این اصلاحاتی ها که بوق چی نظام تبهکار هستند با یک ترحم معنوی-مانندی مخالفت معصومانه اظهار می فرمایند. مردم خودشون باید جواب این غلام خامنه ای رو میگذاشتند تو دسش نه اینکه با چهارتا اظهارنظر قیمانه فضیه رو بشورند و ماسمالیزه کنند. نکنه مردم ایران منتظر بورژوازی میهن پرست (!) این نظام هستند برای رهایی بخشی!!! بورژوازی میهن پرستی که ایده ای برای حرکت نداره و فقط فقط ترس موهومی داره. سیاست رهایی بخش رو خود هرمردمی می سازند. مردم با عمل خودشون در واقع نسخه آینده رو می پیچند. امیدوارم با جنبش همگانی کار این بربریت خمینی این سرطان عغونی را برای همیشه بسازیم.

  • ناشناس

    مسئولین ما یک مشت عقب مونده ی ذهنی هستند که در مواقع بحران و مشکلات ، مغزشون هنگ میکنه و دقیقا بدترین رفتارها رو نشون میدن... خدا به همشون عقل عنایت بفرماید و همشون رو شفا بده...

  • آشنا

    خاک بر سر آنهایی که هنوز فکر می کنند این آشغالها با رای ما مردم "انتخاب" شده اند. خود وزارت کشور در گزارش به کابینه اعلام کرده بود که کمتر از ۱۲% مردم در "انتخابات" مجلس شرکت کرده بودند. که اگر وزارت کشور ج.ا. بگوید ۱۲% یعنی اینکه درصد واقعی چیزی است معادل نصف آن و کمتر از ده درصد. اما مثل اینکه بعضی ها تا مردم را مقصر همه چیز نکنند, شب خوابشان نمیره. که به این دلیل باید بهشان گفت؛ واقعا خاک بر سرتان!

  • ناشناس

    خاک بر سر ما که به این بی شرفها رای میدهیم البته من که شناسناهم ام را با مهر رای به اینا نجس نمیکنم

  • حقیقتگو

    به مصداق ضرب المثلی که می گوید یارب مبدا گدا معتبر شود - وگرنه عقل ازسرش پریده شود...که درحکومت حیون الله بکرات اثرات گداهای معتبرشده را برمردمان درخیابانها و حتی سزبازان وظیفه شاهدش بودیم و هستیم ...این نماینده شده گان مجلس که انکار فقط درایران می توانسته باشد همان هائی بوده و هستند که خورچین وتبره الاغ ها و قاطرهایشان دردهات هایشان موجود است ...