ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعید اقبالی، زندانی سیاسی از زندان رجایی‌شهر آزاد شد

علاوه بر آزادی زود هنگام، قرار منع تعقیب در خصوص پرونده جدیدی که در دوران زندان برای این زندانی سیاسی گشوده شده بود، صادر شده است.

سعید اقبالی، فعال مدنی، پیش از اتمام مدت زمانی که به حبس محکوم شده بود، یک‌شنبه ۲۱ اسفند از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.

به گزارش ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)، علاوه بر آزادی زود هنگام، قرار منع تعقیب در خصوص پرونده جدیدی که در دوران زندان برای این زندانی سیاسی گشوده شده بود، صادر شده است.

دی ماه امسال، سعید اقبالی در خصوص پرونده جدیدی که علیه او گشوده شده بود، توسط شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرج به اتهام «تبلیغ علیه نظام» تفهیم اتهام شده بود.

از جزئیات آزادی پیش از موعد سعید اقبالی بیش از این اطلاعی در دست نیست.

شهریورماه سال ۹۸، شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه، سعید اقبالی را به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور» به پنج سال حبس تعزیری محکوم کرده بود.

این فعال مدنی نهایتا یک‌شنبه ۱۱ خردادماه ۱۳۹۹ پس از حضور در واحد اجرای احکام دادسرای اوین بازداشت و جهت تحمل دوره محکومیت خود به زندان اوین منتقل شد.

فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز از زندان اوین به زندان رجایی شهر کرج تبعید شد و در تاریخ ۱۷ فروردین‌ ماه همان سال، ۱۶ روز پس از تبعید و نگهداری در یک سلول انفرادی، به بند عمومی این زندان منتقل شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.