ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی زمانه: درباره مسمومیت دانش‌آموزان چه فکر می‌کنید؟

به نظر شما مسموم‌سازی سریالی دانش‌آموزان کار کیست؟ از میان روایت‌های موجود کدامیک را می‌پذیرید؟ آیا عاملان و آمران این حمله‌های شیمیایی معرفی و مجازات خواهند شد؟

موضوع نظرسنجی جدید زمانه «مسمومیت دانش‌آموزان» است.

در طول بیش از سه ماه گذشته، صدها حمله به مدارس و خوابگاه‌های عمدتا دخترانه در سراسر ایران صورت گرفته و چند هزار دانش‌آموز با علایم مسمومیت در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند. با وجود اینکه نخستین گزارش‌ها از این مسمومیت‌ها آذرماه گذشته منتشر شد، اما تنها در چند هفته اخیر است که این اخبار مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفته و واکنش مقامات جمهوری اسلامی به آن، نخست انکار، سپس تصدیق ضمنی و اکنون پس از اظهارنظر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، ترکیبی از انکار و قول پیگیری است.

به نظر شما مسموم‌سازی سریالی دانش‌آموزان کار کیست؟ از میان روایت‌های موجود کدامیک را می‌پذیرید؟ آیا عاملان و آمران این حمله‌های شیمیایی معرفی و مجازات خواهند شد؟ «زمانه» می‌خواهد با پرسش‌های زیر نظر شما را در این باره جویا شود.

◄ برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید

تا عصر چهارشنبه ۲۴ اسفند برابر با ۱۵ مارس فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کنید.

پنل نظرسنجی “زمانه” می‌خواهد با رجوع مستقیم به شما دیدگا‌ه‌های مختلف‌تان را در مورد مسئله‌های مهم سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازتاب دهد.

پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق  panel@radiozamaneh.com با ما در میان بگذارید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مسعود

    انتقام فراموشی پروژه مولدسازی