ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پرستاران بیمارستان میلاد تجمع کردند

پرستاران بیمارستان میلاد می‌گویند تا به حال یک ریال هم بابت حق کرونا دریافت نکرده‌اند و مشمول افزایش حقوق نشده‌اند. مدیرعامل بیمارستان این موضوع را تائید کرده است.

پرستاران بیمارستان میلاد تهران در محوطه این بیمارستان تجمع کردند. خواسته آنها پرداخت حق کرونا است و افزایش دستمزدها.

تجمع پرستاران بیمارستان میلاد تهران- پنجم بهمن

اجرا نشدن قوانین مربوط به دستمزد پرستاران، پرداخت نشدن کارانه‌ها و نامشخص بودن حق کرونا وعده داده شده به پرستاران موجب اعتراض پرستاران شاغل در بزرگ‌ترین بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در تهران شد.

به گزارش خبرگزاری دولتی کار ایران (ایلنا) پرستاران بیمارستان میلاد تهران صبح یکشنبه ۵ بهمن در اعتراض به پرداخت نشدن حق کرونا و عدم اجرای قوانین پرستاری در محوطه این بیمارستان تجمع کردند.

در ویدئو کوتاهی که از این تجمع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پرستاران شعار می‌دهند: افزایش حقوق‌ها حق مسلم ماست/ افزایش کارانه حق مسلم ما است.

پرستاران بیمارستان میلاد پیش از این ۲۳ دی ماه نیز در اعتراض به پرداخت نشدن حق کرونا، تاخیر در پرداخت کارانه‌ها و حقوق اندک در اقدامی مشابه تجمع کرده بودند.

پرستاران این بیمارستان پیش از این به رسانه‌های داخلی ایران گفته بودند که تا به حال یک ریال هم بابت حق کرونا دریافت نکرده‌اند. آذر امسال مریم حضرتی، معاون پرستاری وزیر بهداشت و درمان گفته بود که دستور پرداخت حق کرونا به پرستاران ابلاغ شده است.

پرستاران بیمارستان میلاد که به سازمان تامین اجتماعی تعلق دارد، همچنین خواستار تبدیل قراردادهای موقت به قرارداد دائم هستند.

این پرستاران همچنین مشمول افزایش ۵۰ درصدی حقوق پرستاران نشده‌اند. فرهاد حمزه‌زاده، مدیرعامل بیمارستان میلاد پیش از این پرداخت نشدن حق کرونا و عدم افزایش حقوق پرستاران این بیمارستان را تائید کرده اما دلیل آن را کاهش درآمد بیمارستان عنوان کرده و گفته بود: «درآمد بیمارستان به گونه‌ای نبوده که بتوان حق کرونا به پرستاران پرداخت کرد. در مورد افزایش دستمزد نیز مساله به همین ترتیب است.»

خبرنامه حقوق کارگران را بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.