ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کرونا در جهان: تعداد مبتلایان از ۵۰ میلیون نفر عبور کرد

از آغاز همه‌گیری، اکتبر ۲۰۲۰ آلوده‌ترین ماه از نظر شیوع ویروس کرونا در جهان بوده است. آمریکا، هند، برزیل، روسیه و فرانسه صدرنشین جدول همه‌گیری‌اند.

بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسید. از نظر تعداد مبتلایان آمریکا، برزیل و هند در صدر جدول قرار دارند.

بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان به بیش از ۵۰ میلیون نفر رسید. از نظر تعداد مبتلایان آمریکا، برزیل و هند در صدر جدول قرار دارند.

بر اساس آمارهای دانشگاه جان هاپکینز تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در سراسر جهان تا شامگاه یکشنبه ۹ اکتبر/۱۹ آبان به ۵۰ میلیون و ۵۲ هزار و ۲۰۴ نفر رسید. بر همین اساس در ایالات متحده آمریکا با ۹ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۳۲۳ مبتلا بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در سراسر جهان به ثبت رسیده است. هند با ۸ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۷۵۴ مورد ابتلا و برزیل با ۵ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۵۶۱ مورد ابتلا در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. روسیه با بیش از یک میلیون و ۷۶۰ هزار مبتلا و فرانسه با بیش از یک میلیون و ۷۰۹ هزار مبتلا از نظر همه‌گیری ویروس کرونا از آلوده‌ترین مناطق جهان‌اند.

بر اساس گزارشی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در جهان اکتبر ۲۰۲۰ آلوده‌ترین ماه همه‌گیری بوده است. ۲۵ درصد از کل مبتلایان در جهان در دومین موج همه‌گیری در ماه اکتبر کووید-۱۹ مبتلا شدند.

تا پیش از فرارسیدن فصل پاییز ۳۲ روز طول کشید تا تعداد مبتلایان در جهان از ۳۰ میلیون نفر به ۴۰ میلیون نفر برسد. در ۲۱ روز گذشته ۱۰ میلیون نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

در کشورهای اتحادیه اروپا ۱۲ میلیون مورد قطعی ابتلا به کووید-۱۹ شناسایی شده و به این ترتیب قاره اروپا یکی از مهم‌ترین کانون‌های همه‌گیری ویروس کرونا در جهان است.

بر اساس آمار رویترز تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در اروپا هر سه روز یک بار یک میلیون نفر افزایش می‌یابد.

بعد از آغاز موج دوم همه‌گیری ویروس کرونا دولت‌های اروپایی محدویت‌های اجتماعی بیشتری را اعمال کردند. در فرانسه منع آمد و رفت شبانه نیز برقرار شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.