ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتصاب کارگران پتروشیمی فن‌آوران در ماهشهر

کارگران واحدهای تعمیراتی پتروشیمی فناوران در اعتراض به کمی دستمزد و تبعیض در پرداخت مزایا اعتصاب کرده‌اند.

کارگران واحدهای تعمیراتی پتروشیمی فن‌آوران در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر از روز شنبه ۱۰ آبان در اعتراض به تبعیض و پایین‌ بودن دستمزد دست به اعتصاب زده‌اند.

عکس از آرشیو- یک اعتصاب کارگری در منطقه ویژه ماهشهر با خواست رفع تبعیض در پرداخت دستمزد

"پتروشیمی فن‌آوران" حدود ۸۰۰ کارگر دارد که با انواع مختلف قراردادهای کار به کار گرفته شده‌اند و در ازای کار مشابه حقوق و مزایای متفاوتی دریافت می‌کنند. کارگران واحدهای تعمیراتی که تعدادشان حدود ۱۸۰ نفر است در اعتراض به کمی دستمزد و تبعیض در پرداخت مزایا اعتصاب کرده‌اند. برغم تهدید کارگران برای پایان دادن به اعتصاب، یکشنبه ۱۱ آبان آن‌ها در ادامه اعتصاب خود مقابل کارگاه مرکزی شرکت تجمع کردند و خواستار رفع تبعیض در خدمات شغلی و ردیف‌های استخدامی شدند.

روابط عمومی پتروشیمی فن آوران وجود اعتصاب و اعتراض در این شرکت را تکذیب کرد. کارگران می‌گویند مدیر روابط عمومی دروغگوست، از وضعیت کارگران بی‌اطلاع است و حتی ساکن ماهشهر هم نیست.

در تیرماه سال جاری خبر شناسایی شبکه‌ای از مدیران پتروشیمی فن آوران در ماهشهر منتشر شد که برکناری چند تن از انان را در پی داشت.

به نوشته‌ی عصر جنوب، «مدیران این شرکت با سندسازی‌ و تاسیس شرکت‌های کاغذی به همراه چند خانم در بیرون از این شرکت، اقدام به تخلفات گسترده مالی کرده‌اند».

پتروشیمی فن‌آوران زیر مجموعه یکی از شرکت‌های وابسته به شستا (شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی) است.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.