ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تماشای جنگ قره‌باغ از مرز خداآفرین

از شروع دوباره جنگ در قره‌باغ تاکنون بیش از ۵۰ گلوله راکت و خمپاره به روستاهای خداآفرین اصابت کرده است. شهرستان مرزی خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه ارس و در ضلع جنوبی جبهه جنگ قره‌باغ قرار دارد. تصاویر پیش‌رو شهروندانی را نشان می‌دهد که از درون خاک ایران به تماشای جنگ قره‌باغ نشسته‌اند. عکس‌: مهدی حسین‌نژادی

از آغاز دوباره جنگ در قره‌باغ بیش از ۵۰ راکت و خمپاره به روستاهای آذربایجان شرقی اصابت کرده است. آخرین نمونه آن شلیک ۱۰ فروند موشک به خاک ایران در روز پنج‌شنبه ۲۴ مهر/ ۱۵ اکتبر بود. آذربایجان و ارمنستان دهه‌هاست بر سر منطقه قره‌باغ مناقشه ارضی دارند اما تلاش‌ها برای میانجیگری و حل اختلاف میان دو طرف به نتیجه نرسیده است.
شهرستان مرزی خداآفرین در ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز در حاشیه رودخانه ارس و در ضلع جنوبی جبهه جنگ قره‌باغ قرار دارد. تصاویر پیش‌رو شهروندانی را نشان می‌دهد که از درون خاک ایران به تماشای جنگ قره‌باغ نشسته‌اند.

[sliderpro id="1101"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    وقتی به اروغان چه با هشدار وچه محترمانه و چه تهدید به تحریم می گویند دست از مناطق گازی ونفتی مدیترانه بردار که متعلق که به اروپائی ها مسیحی است بردار ولی بازهم قلدری می کند نتیجه سیلی زدن های مسیحی های ارمنستان به عثمانی ها و نشان دادن کاریکاتور پیامبر اسلام توسط معلم تاریخ فرانسوی میشود !!!مگر مکرون رئیس جمهور فرانسه دراین مورد هشدار به اردوغان نداده بود؟ !!