ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تلاش آموزگار اهوازی برای آموزش به کودکان محروم

منصور حمیدی، آموزگار اهوازی، برای تدریس ۱۱ نفر از ۲۷ دانش‌آموز خود که از داشتن گوشی هوشمند و تبلت محروم هستند، کلاس حضوری برگزار می‌کند. او روزانه مسیری ۱۳۴ کیلومتری به روستای عماشیه دهستان عنافچه شهرستان باوی در استان خوزستان را طی می‌کند. عکس‌: علیرضا محمدی

شیوع ویروس جدید کرونا در ایران، تعطیلی مدارس و انتقال کلاس‌های درس به پلتفرم‌های آموزش مجازی را به دنبال داشت. کلاس‌هایی که شمار زیادی از دانش‌آموزان ایرانی از حضور در آن بی‌بهره‌اند.
منصور حمیدی، آموزگار اهوازی، برای تدریس ۱۱ نفر از ۲۷ دانش‌آموز خود که از داشتن گوشی هوشمند و تبلت محروم هستند، کلاس حضوری برگزار می‌کند. او روزانه مسیری ۱۳۴ کیلومتری به روستای عماشیه دهستان عنافچه شهرستان باوی در استان خوزستان را طی می‌کند.
انتقال کلاس‌ها به پلتفرم‌های مجازی بر تبعیض‌‌ها و نابرابری در دسترسی به فضاها و امکانات آموزشی، که پیش از کرونا نیز یکی از چالش‌های اصلی دانش‌آموزان به شمار می‌رفت، افزوده است.

[sliderpro id="1100"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • یک معلم

    قابل توجه وزیر و روسای آموزش و پرورش که کوچکترین انتقادی را با شلاق پاسخ می دهند. حالا اگر این معلم فداکار خدای نکرده در مسیر دچاره حادثه و مشکل بشود اصلا به روی مبارک نخواهند آورد.