ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فعالیت بازار پرندگان تهران در مرگبارترین روزهای کرونایی

در بازار پرندگان تهران، علاوه بر نادیده گرفته شدن حقوق حیوانات و وضعیت بد آنها و با وجود بیماری کووید ۱۹، هیچکدام از پروتکل‌های بهداشتی از سوی فروشندگان و مراجعه‌کنندگان رعایت نمی‌شود. عکس‌: لیلا سادات عقیلی

در حالی که سومین موج همه‌گیری کرونا در ایران مرگبارترین روزهای خود را می‌گذراند، بازار پرندگان تهران همچنان فعال است. این بازار در بزرگراه آزادگان قرار دارد و علاقمندان زیادی برای خرید و فروش پرندگان و سایر حیوانات به این منطقه مراجعه می‌کنند.
در بازار پرندگان تهران، علاوه بر نادیده گرفته شدن حقوق حیوانات و وضعیت بد آنها و با وجود بیماری کووید ۱۹، هیچکدام از پروتکل‌های بهداشتی از سوی فروشندگان و مراجعه‌کنندگان رعایت نمی‌شود. بحران شیوع  ویروس کرونا در روزهای گذشته با افزایش بی‌سابقه تعداد مبتلایان و قربانیان به اوج رسیده است.

[sliderpro id="1099"]

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    انتقاد چرا ؟ اگر محتاج باشید ولاعلاج بدون حمایت و پشتیبان باشید حتی البسه و کفش تان را هم خوهید فروخت ؟ این اقشار که به پرنده فروشی رو آورده اند وبا چنین شرایطی هم خرید وفروش می کنند تنها سهم ثروت شان و آنهم ازکشوری که درآن بدنیا آمده اند وچهل سال میلیاردها دلار نفت فروشی وغیره داشته است همین چند پرنده است ...این اقشار برای دیدن اختراعات و کشفیات ومبادلات علمی و تجربی همدیگرراهی چنین محوطه ای نشده اند بلکه برای گذرادن ازسرنوشت و آینده برباد رفته شان قربانی های فقرزده ازنسلی هستند کشور را برباد داده اند ..آقازاده ها را دراین جمع می بینید ؟