ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پنل نظرسنجی زمانه: به ما بپیوندید، نظرتان را با ما در میان بگذارید

پنل نظرسنجی زمانه سوم مه، روز جهانی آزادی مطبوعات راه‌اندازی شد. به زودی نخستین پرسش‌ها برای پنلیست‌های زمانه ارسال خواهد شد. اگر هنوز در پنل ما ثبت‌نام نکرده‌اید، دیر نشده است.

پنل نظرسنجی زمانه سوم مه، روز جهانی آزادی مطبوعات راه‌اندازی شد. تا کنون چندصد تن از مخاطبان زمانه به همراهی با این پروژه روزنامه‌نگاری مستقل آری گفته‌اند.

در این مدتی که از آغاز ثبت‌نام در پنل نظرسنجی سپری شده‌است، بازخوردها و نظرات مثبت مخاطبان مایه دلگرمی ما بود. امیدواریم به حمایت‌تان از روزنامه‌نگاری مستقل و آزاد ادامه دهید.

به زودی نخستین نظرسنجی برای پنلیست‌های زمانه ارسال خواهد شد. مشتاقانه چشم‌انتظار روز آغاز به کار و دریافت پاسخ‌ها خواهیم بود.

چند روز پس از نخستین نظرسنجی کوتاه زمانه، تحلیل‌ و گزارش ما از تمام نظرات پنلیست‌ها آماده خواهد بود. نتیجه‌ها را با مخاطبان از طریق وب‌سایت فارسی زمانه در میان خواهیم گذاشت.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، ما می‌خواهیم از شیوه نظرسنجی از طریق شبکه‌هایی چون توئیتر فراتر رویم و به این خاطر فرومی برای نظرسنجی گشوده‌ایم. امیدمان به این است که در رابطه با یک جامعه آماری قرار گیریم که آن حالت اتفاقی شبکه‌های اجتماعی را نداشته باشد.

اگر هنوز در پنل ما ثبت‌نام نکرده‌اید، دیر نشده است. برای عضویت در پنل نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

اگر همین حالا یکی از پنلیست‌های ما هستید، از شما خواهش می‌کنیم که برای بالاتر رفتن هر چه بیشتر اعتبار و دقت نظرسنجی، از دوستان و آشنایان و همکاران و همسایگان خود ــ‌ از هر طبقه و عقیده و ملیت و جنسیتی که هستند ــ برای عضویت در پنل زمانه دعوت کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به فراخوان اولیه پنل نظرسنجی رجوع کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Alppaydar

    درود بر شما

  • Faryad

    بیش از ۱۰−۱۲ روز از انتشار اخبار مربوط به برنج تقلبی در فروشگاه شهروند می‌گذرد. ۲۵۰ تن برنج تقلبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند عرضه شده بود که قبل از آنکه تعزیرات جلوی فروش این برنج‌ها را بگیرد، ۲۰ تن آن را شهروندان از همه جا بی‌خبر خریده بودند. علیرغم جنجال اولیه، حالا دیگر خبری از پیگیری این اقدام که میلیون‌ها تومان پول به جیب شهروند ریخت، به گوش نمی‌خورد!. برنج به نام های "برنج چاپار" و "برنج هاشمی کریمی"، مشخص شد که بیشتر محتویات این کیسه‌های برنج، شامل برنج پاکستانی تاریخ مصرف گذشته بوده! که با تقلبی آشکار، به عنوان برنج ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند تهران به مردم فروخته شده است. گفتنی است که برنج های عرضه شده ارزشی حداکثر ۱۰هزار تومان در کیلو داشته که در افتضاحی آشکار، به قیمت کیلویی ۲۸هزار و پانصد تومان نیز به فروش رسیده است.» نکته دیگر این است که ۲۰ هزار کیلو در کیسه‌های ده کیلویی از این برنج فروخته شده و بابت هر کیلو ۱۸ هزار تومان پول اضافی از خریدار گرفته شده است.» این یعنی مبلغی معادل ۳۶۰ میلیون تومان.

  • علی رحمانی

    درموردخبرها خیلی خوب بوده ادامه انرا طلاع رسانی خوب است

  • Ali. Hazrati

    درود بر شما سپاس از اطلاع رسانی خوبتان

  • shahram

    برای وصل شدن به سایفون مشکل دارم و به خوبی وصل نمی شود.

  • کیوان

    سلام . لطفا ، در صورت امکان ، لینک معرفی و دعوت به پنل (و دادخواست )را همینجا قرار دهید که با یک کلیک ساده بتوان آنرا منتقل کرد . چنانچه لوگوی پنل و دادخواست نیز منتقل شوند‌بهتر خواهد بود . سپاس .